Friday, April 09, 2010

如果的 4.




這 深夜里窗下著無憂無慮的大雨,感覺卻是 好溫暖的.
我的心情 像似风般没有理由的, 轻轻的, 吹着走.

別期待了.
哈。這一篇是為一個特別的你 而蒲....
偶爾,低調也是種 華麗。
不是嗎?



if i had to live my life without you near me
the days would all be empty ....
the nights would seem so long ....

when the moment with
you i see the forever ohhh so clearly
i might have been in
love before,
but it never feel this strong

the way u care me
the way u hold me
the way u console me
the way u build up my confidience.


如果,
你已经不能控制每天想我一次
如果,
你因为我而诚实
如果,
你看我愛的电影, 听我爱的 CD
如果,
你還想带我一起旅行

如果,
你决定跟随感觉为爱勇敢一次
如果,
你说, 我们 有彼此
如果,
你会开始相信这般恋爱心情 .........................


你能给我 如果的事 實在太多了。
你的好好脾气,
让我心情坏不起来
你的體貼,
讓我更想依賴著你,久久的.
你的道歉,
听着 听着 ...我都快要笑了出来.
只要能依偎,
真的真的 ...我什么都无所谓.


if the road ahead is not so easy,
the love may lead the way for us
like a guiding star XD
i'll be there
for you if you should need me
you don't have to change a thing
i
love you just the way you are!

our dreams are young and we both know
they'll take us where we want to go.................................


其實 你所做的一切 .... 我都, 很感動.
你 知道嗎?


No comments: