Saturday, January 29, 2011

兔年2011



早來的祝福


獻上我最誠懇的 新年祝福致於我的
各方親戚朋友,好友姐妹,上司同事,教授,同學仔,我崇拜的攝影界 婚紗界的大哥大姐,
我生意上尊貴的客戶,還有我最親愛的讀者們!
新的一年新的希望。但願大家兔氣揚眉,兔年行大運,健健康康!

to the besties of mine, friends, relatives, boss, colleagues, customers,
parent and my precious blog reader.
wishing you a year sparkling with success, happiness, healthy and prosperity!
let's celebrate the time and spread good cheer! happy chinese new year, 兔gether!
- gong hei fatt choii -

No comments: