Wednesday, November 19, 2008

给我一首歌的时间 后 再给我两分钟

goshhh! i am damn lame now plus i'm so so sooo hungry mann.. i havent took my breakfast. i had much thing to post n to share here but i don't feel to blog now. imma lazy! might be continue update my blog tonight.. loads of thing happened during last week ... haha! really laugh my ass off. share with u guys later on. wait me. kayy, gonna rush all da way to prepare myself n then off to my school later... having da Moral test @ 2pm-4.30pm. UhooooHoooo ...
After moral paper, then i will be flying for almost 2weeks! hahaaa ~

18Nov - Pend. Moral
01Dec - Accounting 1&2
02Dec - Economy 1&2

.
.
.

.
.

last paper ,
04Dec - Geography 1&2


好像很久没上来我的部落了。最近有点忙,真抱歉!
今晚我在上来继续。。。。我有很多很多 事情在这分享! 哈哈。


等我回来 ...




-------------------------------------------------------------------------------------

回来了。。。

最近忙考试 缺乏睡眠 很累, 懒惰上网.... 所以没来update
还剩下三科 ... 我就自由了!!!!!
讲回上星期.... 哈哈. 很可怜 一天内都才睡那么几个钟. 哈哈! 原因是, 本小姐是个佛教徒. 三更半夜不睡觉 " 临时抱佛脚 " 唉~! ......

还有还有前几天。。 一直拉肚子!一天内泻好几次。。腿都软了! 可恶! 妈说, 可能是我胃不好!幸亏,那几天是周末。


还剩下三科 超级期待放假 !! 考完试我可有很多策划....

首先, 我要去旅行!!

第二, 是工作. 唉~ 肯定得乖乖回去 AccelGraphic 帮忙 。office缺乏员工. 这回肯定闷死我了...!! 做那种paper work... 唉, 会闷死! 而且, 到了年尾 公司也会举办很多 event. 又忙又闷又累~!! 真的不敢去想象 ..
哈哈... 对, 我还要打工!! muaahahaaha.. 我妈说我不能吃苦..... lols! thats why, 我想我该去闯闯, 去试试看..... 加上我 钱不够用. 唉... 很可怜! 所以我真得很需要一份 part time job 哈哈! 前几天, 经过位朋友的电脑专卖店... 在那与他聊了几句. 同时, 问他店里有没有要请part-time员工 ..... 哈哈! 猜猜看他给了我什么答复 ............................. ....................................
“ 你高度不符合 ” 哈哈哈哈。 Dangggg!! 我的高度跟这份行业有关系吗?@^$#@&*#$% 喂,我假假都有160叻!真是的。。。还真的令我哭笑不得! 哈哈。算了。。 但过后 我去了
EsteeLauder 应征... 这回还好! 他们会在下个月给我feedback.

第三, CHRISMAS 要到了。。。。 兴奋~! 倒数 37天!对...... 有 好几个 “某人” 答应了我某些事情哦 ... bwahaha! X'mas celebration must be fun right.... yeaaa.. lols , i am so craving for it. it must be wonderful. huhuu... i love Chrismas. So , my next aim > Quattro Club.


Quattro

It's the first club,
which carries the name of 4 seasons where u guys can chill, dine, party and unwind at
Summer Restaurant , Spring Lounge , Autumn Club & Winter Bar.
heheeee. cool right ?!

Venue : Ground Floor, Avenue K, Jalan Ampang, Kuala Lumpur.

No comments: